شاعرانه

اشعار زیبا؛ دفتر بهترین شعرهایی که خوانده‌ام

شاعرانه

اشعار زیبا؛ دفتر بهترین شعرهایی که خوانده‌ام

و گه گاهی
دو خط شعری
که گویای همه چیز است و
خود ناچیز...

زمانی که عاشقت شدم

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۲ ب.ظ

اشتباه نکن!

نه زیبایی تو

نه محبوبیتِ تو

مرا مجذوب خود کرد

تنها آن هنگام که روح زخمی مرا بوسیدی

من عاشقت شدم ...


شمس لنگرودی

۹۴/۰۴/۱۲

نظرات  (۲)

سلام دوست خوبم. وبلاگ واقعا خوبی داری. اینو جدی میگم. امیدوارم همینطور به کارت ادامه بدی [گل] 
اگر دوست داشتی بنر یا لوگو برای وبلاگت داشته باشی یا کارت ویزیت و یا اینکه قالب اختصاصی برای وبلاگت داشته باشی به من سر بزن یا باهام تماس بگیر.
www.designy.mihanblog.com
آیدی یاهو : mr.en75
شماره : 09373468621
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۶ پوریا زندی
وب خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی من نظر دادماااا نظر یادتون نره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی