شاعرانه

اشعار زیبا؛ دفتر بهترین شعرهایی که خوانده‌ام

شاعرانه

اشعار زیبا؛ دفتر بهترین شعرهایی که خوانده‌ام

و گه گاهی
دو خط شعری
که گویای همه چیز است و
خود ناچیز...

ز جهان دل برکندم

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۷ ب.ظ

ز جهان دل برکندم تا شوری پیدا کردم     

تو سیه گیسو کردی چون مجنون صحرا گردم

ز تو نوشین لب باشد هم درمان و هم دردم

دلم از خون چون مینا لبریز و من خاموشم     

شب هجران جای می خوناب دل می نوشم  

ز خیالت برخیزد بوی گل از آغوشم

تو سیه چشم از چشمم تا دوری من بیمارم

تو سیه گیسو هر شب در خواب و من بیدارم  

تو لب میگون داری من اشک گلگون دارم

ز تو دل گر برگیرم از غم دیگر می میرم 

به خدا دور از رویت از جان شیرین سیرم


رحیم معینی کرمانشاهی 

۹۴/۰۹/۲۵

نظرات  (۳)

دمت و دمشگرم

خدایی شعر عالیه تشکر از ادمین

پاسخ:
;)
I believe everything said was very logical. But, think on this, what if you were to write a killer title?
I ain't saying your content is not good, but suppose you
added a headline that grabbed folk's attention? I
mean ز جهان دل برکندم :: شاعرانه is a little vanilla.
You might glance at Yahoo's home page and watch how
they create news headlines to get viewers to click.
You might try adding a video or a related picture or two to get readers excited about everything've written. Just my opinion, it might make your blog a little
livelier.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی