شاعرانه

اشعار زیبا؛ دفتر بهترین شعرهایی که خوانده‌ام

شاعرانه

اشعار زیبا؛ دفتر بهترین شعرهایی که خوانده‌ام

و گه گاهی
دو خط شعری
که گویای همه چیز است و
خود ناچیز...

دل به دل

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۰۱ ب.ظ

دلسپرده‌ام من به روی تو
در دل من است آرزوی تو


بخت آینه باشدم اگر
می‌نشاندم رو به روی تو


جانِ جانِ جان از همه جهان
می‌کشد دلم پر به سوی تو


دل به دل ز تو تا تو آمدم
قبله‌گاه من خاک کوی تو


من که عاشقم، مست و سرخوشم
جرعه می‌کشم از سبوی تو


گنج آرزو در دل منی
در دلم کنم جستجوی تو


جان جان جان از همه جهان
می کشد دلم پر به سوی تو

 


هومن ذکایی

۹۸/۰۶/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی