شاعرانه

اشعار زیبا؛ دفتر بهترین شعرهایی که خوانده‌ام

شاعرانه

اشعار زیبا؛ دفتر بهترین شعرهایی که خوانده‌ام

و گه گاهی
دو خط شعری
که گویای همه چیز است و
خود ناچیز...

اما تو نمی دونی که

شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۴۶ ب.ظ

من می دونم که تو خوبی
اما می دونم که خیلی خوب نیستی.


می دونم که دوست دارم
اما مطمئنم که خیلی دوست ندارم.


می دونم که خیلی قشنگی
اما باور دارم که خوشگل تر از تو زیاد هست.


می دونم که عاشقتم
ولی اگه یکی پیدا بشه می تونم دوباره عاشق بشم.


اما تو نمی دونی که من
گاهی ...
بیشتر وقت ها ...
همیشه،
دلم واست تنگ می شه


شل سیلورستاین

نظرات  (۱)

نمیدونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی