شاعرانه

اشعار زیبا؛ دفتر بهترین شعرهایی که خوانده‌ام

شاعرانه

اشعار زیبا؛ دفتر بهترین شعرهایی که خوانده‌ام

و گه گاهی
دو خط شعری
که گویای همه چیز است و
خود ناچیز...

آخرین بار

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ب.ظ

اولین بار،

که بخواهم بگویم دوستت دارم خیلی سخت است

تب می‌کنم، عَرق می‌کنم، می‌لَرزم، جان می‌دهم

هزار بار،

می‌میرم و زنده می‌شوم پیشِ چشم‌های تو،

تا بگویم دوستـت دارم،

اولین بار که بخواهم بگویم دوستت دارم،

خیلی سخت است.


امّا آخرین بار، آن از همیشه سخت‌تر است،

و امروز می‌خواهم برای آخرین بار بگویم دوستت دارم!

و بعد راهم را بگیرم و بروم..

چون تازه فهمیدم،

تو هرگز دوستم نداشتی!


شل سیلور استاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی