شاعرانه

اشعار زیبا؛ دفتر بهترین شعرهایی که خوانده‌ام

شاعرانه

اشعار زیبا؛ دفتر بهترین شعرهایی که خوانده‌ام

و گه گاهی
دو خط شعری
که گویای همه چیز است و
خود ناچیز...

گلبرگ مغرور

جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۳۵ ب.ظ
من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی
ولی با منت و خاری پی شبنم نمی گردم

من آن خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم
به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم

اگر گلبرگ بی آبم به شبنم رو نمی آرم
اگر تشنه به خورشیدم به سایه تن نمی کارم

من آن دردم که هر جایی پی مرهم نمی گردد
چه غم دارم اگر دنیا به کام من نمی چرخد

من آن عشقم که با هر کس سر سفره نمی شیند
من آن شوقم که اشک هایم به جز محرم نمی بیند

اگر من سایه ی خشکم به دریا دل نمی بندم
اگر باران پر بارم به صحرا دل نمی بندم
۹۴/۰۶/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی