شاعرانه

اشعار زیبا؛ دفتر بهترین شعرهایی که خوانده‌ام

شاعرانه

اشعار زیبا؛ دفتر بهترین شعرهایی که خوانده‌ام

و گه گاهی
دو خط شعری
که گویای همه چیز است و
خود ناچیز...

ساحل تنهایی

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ب.ظ

به پیش روی من

تا چشم یاری می کند، دریاست!

 چراغ ساحل آسودگی ها؛

در افق پیداست

 دراین ساحل که من افتاده ام خاموش،

 غمم دریا؛

دلم تنهاست


وجودم بسته در زنجیر خونین تعلق هاست

خروش موج؛ با من می کند نجوا،

که هر کس دل به دریا زد رهایی یافت!

 مرا آن دل که بر دریا زنم، نیست


ز پا این بند خونین بر کنم نیست

امید آن که جان خسته ام را،

به آن نادیده ساحل افکنم نیست


فریدون مشیری

۹۴/۰۵/۰۶

نظرات  (۲)

زیباست.
پاسخ:
زیبایی در نگاه شماست! 
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۶ پدرام یراقچی
عالی بود
استاد مشیری دوست داشتنی
پاسخ:
استاد کارشون بیسته 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی