شاعرانه

اشعار زیبا؛ دفتر بهترین شعرهایی که خوانده‌ام

شاعرانه

اشعار زیبا؛ دفتر بهترین شعرهایی که خوانده‌ام

و گه گاهی
دو خط شعری
که گویای همه چیز است و
خود ناچیز...

گفتا به من

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۲ ب.ظ

گفتا به من در نیمه شب پنهان بیا پنهان برو

در باغ پر ریحان من خندان بیا گریان برو

گفتا که بر کس ننگرم بر عاشقان عاشقترم

در خان من گر آمدی با جان بیا، بی جان برو

گفتا اشارت ساز کن این گفتگو را راز کن

با سر بیا در پیش من افتاده و خیزان برو

گفتا که من یک آتشم سوزنده و هم سرکشم

با من درآمیزی اگر با آتشی سوزان برو

من او شدم در او شدم بیخود از آن یاهو شدم

گفتا در آخر این سخن، بی خود شدی حیران برو

۹۴/۰۴/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی